Carbohidrati recomandati pentru o silueta de invidiat – II

Orez brun

Orezul brun este mai sanatos decat orezul alb, deoarece nu trece prin procesul de macinare. Frezarea prelungeste durata de valabilitate a produsului, dar, de asemenea, elimina unele substante nutritive care fac ca boabele sa fie extrem de hranitoare. De aceea, orezul brun contine mai multe proteine ​​si fibre decat orezul alb obisnuit.

Vestea buna este ca orezul brun poate fi usor asociat cu orice masa! Puteti sa-l mancati cu o portie de peste si legume la gratar sau puteti, de asemenea, sa gatiti un castron de orez in stil mongol si sa-l asociati cu proteine ​​slabe si legume. Daca doriti sa faceti castron de orez mongol acasa, faceti clic aici pentru o reteta usor de urmat. Este recomandat sa gatiti cel putin o jumatate de cana de orez brun pe portie.

Banane

Bananele sunt prezente in majoritatea caselor americane si este dintr-un motiv bun! Acest fruct este o sursa sanatoasa de fibre si carbohidrati sanatosi, plus contine potasiu, mangan si vitamina B6.

O banana mare este dimensiunea de servire recomandata pe zi si o puteti consuma pur si simplu – nu este nevoie de retete fanteziste! Dar, daca doriti sa faceti lucrurile mai interesante, puteti adauga banane feliate intr-un castron de ovaz cald, sau chiar iaurt grecesc cu un strop de miere.