Cele mai populare mituri despre consumul de alimente si pierderea in greutate

Din istoria timpurie, pierderea in greutate a fost un subiect interesant. Vedeti numarul pe mituri pe care le credem despre mancare, dieta, scadere in greutate. Daca aveti nevoie sa va mentineti si sa va bucurati trebuie sa iesiti din acest intuneric. Sa aruncam o privire la cele mai frecvente mituri pe care le au oamenii despre mancare.

1. Mancatul pana cand nu va mai este foame este o modalitate buna de a pierde in greutate

De fapt, aceasta este o nebunie.  Cand va opriti din mancat ar trebui sa existe un spatiu in stomac pentru inca 5-6 inghitituri. Umpleti restul de burta cu apa. Acesta este modul in care va puteti astepta sa mentineti o dieta corecta. Mancatul pana cand ajungeti la un stomac plin nu va ajuta niciodata ina cest scop.

2. Evitati sa mancati dupa ora 18:00. Sprijina pierderea in greutate.

Ei bine, acesta este un alt mit popular.Trebuie sa oferiti sistemului digestiv cel putin 3 ore inainte de somn pentru a digera toate alimentele pe care le consumati. Deci, daca mancati la 4 dupa-amiaza sau la 5 trebuie sa va culcati mai devreme. In caz contrar, veti simti din nou foame si veti avea tendinta de a manca din nou.

3.Eliminarea anumitor produse alimentare va fi un plus pentru pierderea in greutate

Aproape toata lumea considera ca eliminarea hranei zaharoase, amidon si grasimi ar fi utila pentru a reduce grasimea corporala. Dar nu este 100% adevarat. Acestea sunt cele doua substante nutritive esentiale pentru corpul uman. In loc sa le evitati, trebuie sa limitati consumul de grasimi si carbohidrati. De fapt, aceste 2 componente principale va dau energia pentru a va indeplini sarcinile zilnice. Deci, cel mai bun lucru pentru a pierde in greutate este de a avea anumite limite.