Cum sa bei alcool si sa ramai intr-o forma buna

Mergeti usor la bere. O bere cu o bere au mai multe calorii decat consumul de tarie.

Mancati inainte de a bea. Facand acest lucru va reduce riscul de supraalimentare si poate mentine un nivel rezonabil de alcool.

Hidratare. A bea multa apa nu numai ca va mentine caloriile la minimum, dar este un plan sigur de prevenire a mahmurelii.

Este vorba doar despre echilibru. Daca veti avea o noapte mare, reduceti cateva calorii in timpul zilei.

Exercitiile sunt critice. Daca va petreceti prea mult impreuna cu alcoolul si neglijati exercitiile fizice, nu veti ramane la joc mult timp.

Dar alcoolul va poate afecta nivelul de fitness, chiar daca lucrati frecvent? Conform LiveStrong.com, acesta este cu siguranta cazul.

„Pentru a va relaxa dupa un antrenament greu, multi oameni apeleaza la alcool sub forma de bere, vin sau bauturi mixte. Insa, inainte de a ajunge la unul rece, luati in considerare acest lucru: bautul excesiv are un impact negativ asupra diverselor aspecte ale starii de fitness. Afland despre relatia dintre alcool si fitness, va puteti proteja fizicul castigat cu greu, in timp ce va bucurati de beneficiile consumului moderat de alcool. ”

Deci, ce inseamna toate acestea? Puteti bea alcool si ramaneti in forma sau trebuie sa sariti alcoolul impreuna daca lucrati pentru a va forma?