Partea a treia – Cum sa ne simtim impliniti

In timpul propriului meu proces de transformare personala, mi-am dat seama cat de prost a fost conceptul acestui ideal. Conducerea unui Mercedes in loc de Toyota, de exemplu, reflecta cumva succesul si fericirea mea mai mare fata de ceilalti.

De ce ar alege cineva in mintea potrivita sa traiasca intr-un spatiu inchis? O cutie care are puterea de a ne distruge sentimentul adevarat, sincer de sine si de implinire?

Pentru ca asa ne-am invatat de la o varsta frageda, pur si simplu sa trecem prin miscari. Cautand scuze care ar putea deflecta lucrarea individuala, trebuie sa punem in aplicare pentru a crea propria noastra definitie a fericirii de la zero.

Voi trage din experienta mea de afaceri si voi discuta despre corelatia dintre modul in care percepem valoarea noastra de sine; la tactici de marketing. In calitate de consumatori, toata lumea este vanduta constant. Companiile au facut o lucrare stralucita de a construi branduri care genereaza un sentiment de exclusivitate – „Noi” si „Acestia”.

Legatura noastra personala cu acele logouri si cu alegerile generale de viata care trebuie urmate. Acestea sunt liniile de baza ale modului in care infiintam propria noastra marca personala. Fie ca ne place sau nu, acesta este un impuls pentru modul in care altii ne judeca si viceversa. Modul in care ne-am descrie unul pe altul si ne incadram reciproc in acele etichete atasate.