Review: Olimpiadele comunicarii
Festivitatea
A inceput cu decernarea premiilor pentru concursul de bloguri, unde am avut si eu placerea sa urc pe scena, fiind desemnat omul cu cel mai bun blog de cariera.
Apoi au urmat premiile la categorii. Eu si echipa mea nu am castigat nimic. Destul de dezamagitor mai ales ca cei de pe podium nu m-au convins deloc. Au fost niste fete cu berea, care pe langa o campanie superrrr scarboasa (si o spune un baiat) au pozitionat produsul aiurea si au plagiat campania de la Leo cu Bergenbier. Asta e. Au castigat cei cu campania de la Wall Street, care pentru mine nu avea nici o legatura cu produsul (adica siteul). Au facut campanie la timpul liber pentru manageri (pe care chipurile il economisesti citind Wall Street). Putea la fel de bine sa fie si o campanie pentru agentie de turism. Din nou astaaaaa e. Pe locul 2 au iesit o echipa misto, care desi nu au avut o campanie consistenta, ci mai degraba o colectie de idei, au avut niste postere GENIALE.
De ce nu am castigat si noi ceva? Am auzit multe pareri: pentru ca am ratat publicul tinta (cam aveau dreptate aici), pentru ca nu am comunicat bine mesajul (si aici aveau dreptate), pentru ca in prezentare am lasat impresia ca eu am fost seful si nu ne-am prezentat ca o echipa (right again). Ce mai…. nu meritam sa castigam. Dar nici 2 dintre cei de pe podium.
Ce am invatat de aici? Nu ma pricep la publicitate.