Sportul are beneficii la orice varsta

Beneficiile exercitiului sunt prea numeroase pentru a putea sa le numaram. Si in timp ce obiectivele pe termen scurt, cum ar fi pierderea in greutate, potrivirea in rochia de mireasa sau definirea muschilor, toate sunt motive intemeiate pentru a ajunge la sala de sport, acestea nu se compara cu beneficiile semnificative pe termen lung ale unei rutine de antrenament obisnuite. Degradarea in functie de varsta a muschilor si a masei osoase duce la un cadru fragil, la probleme de postura si la alte deficiente, ceea ce face mai dificila conducerea unei vieti independente ca adult in varsta. Din fericire, solutia este la fel de simpla: doar faceti miscare.

Cea mai buna miscare pe care o puteti face in fiecare zi? O plimbare simpla. Pastreaza-ti postura. Acest lucru va pastreaza nucleul puternic, deoarece trebuie sa utilizati muschii din spate si abdominali pentru a va mentine in pozitie verticala.

Protejati-va picioarele. Daca te uiti la picioarele seniorilor, au tendinta de a incepe sa se curbeze in interior. Acest lucru se poate observa chiar si in cazul unor persoane mai tinere. Pentru a pastra picioarele tinere si intr-o forma buna, gata sa te tina si sa te duca in orice aventura, stai pur si simplu cu picioarele intinse si intinde-ti degetele de la picioare.

Daca nu sunteti gata sa mergeti la o plimbare lunga, incepeti cu mersul pe loc. Functioneaza foarte bine pentru muschii de la picioare, care sunt cele mai mari grupe musculare si, la randul sau, face inima sa munceasca mai mult. Impactul picioarelor tale pe teren ajuta oasele sa se mentina sanatoase.
Specialistii recomanda utilizarea obiectelor de uz casnic obisnuite sau greutati de 2-3 kg pentru a lucra zona bratelor. Faceti miscari laterale, ridicari si coborari, pentru a va mentine si aceasta parte intr-o forma buna. O alta optiune este sa va puneti mainile pe contorul de bucatarie, pe un pervaz sau pe un scaun robust. Greutatea corporala este una dintre cele mai bune modalitati de a construi muschi.

Miscarea este esentiala si are beneficii multiple la orice varsta. Pe masura ce inaintam in varsta, exercitiile fizice devin din ce in ce mai imperative si ajuta la mentinerea unui corp sanatos, dar si a unui psihic puternic.