Umbrela – un obiect promotional de sezon care atrage potentialii clienti

Cu siguranta va doriti ca persoanele din jurul dumneavoastra sa va considere un antreprenor sigur si de incredere, iar daca nu sunteti o fire atat de individualista, cel putin visati la momentul in care compania sau afacerea dumneavoastra va fi privita intr-o asemenea maniera.

Cea mai simpla metoda prin care le poti transmite clientilor tai fideli, sau potentialilor beneficiari de servicii sau produse acesta imagine imaculata este reprezentata de un simplu gest, care nu necesita nici pe departe investitii financiare uluitoare. Un gram de atentie si dorinta de a le arata acestora ca esti ancorat constant la paleta lor de necesitati curente sunt atuurile care iti vor oferi beneficii de lunga durata si care te vor ajuta pas cu pas sa iti fidelizezi clientii.

Probabil te intrebi de ce umbrela inglobeaza unul dintre acele materiale promotionale de succes, mai ales ca nu mai suntem de foarte mult timp acele firi gingase care apelau la umbrela pentru a se proteja de soare. Da, vremurile romantice au apus in urma cu multe veacuri insa anotimpurile sezoniere sunt o premisa excelenta pentru investitia intr-o umbrela rezistenta, care sa ne protejeze deopotriva de precipitatiile abundente si de vantul pacatos.

Cu siguranta ai nevoie de cateva argumente solide pentru a iti forma o viziune de ansamblu asupra efectelor pozitive pe care le poate avea inscriptionarea logo-ului tau pe o umbrela de ploaie. Ei bine, vom incepe cu principalul avantaj, iar acesta nu este nici pe departe utilitatea sa in dressing-ul organizat al fiecarei persoane, ci dimpotriva, impactul pe care il provoaca afisarea unui astfel de articol promotional. Pret de cateva clipe gandeste-te la lucrurile care iti atrag atentia in cadrul unei plimbari prin ploaie si iti vei da seama ca involuntar acorzi atentie acestui accesoriu si implicit, mesajului care este expus in design-ul sau.

Al doilea „argument” aduce in prim plan sentimentele de siguranta si protectie pe care ti le ofera purtarea unei umbrele. Cu siguranta te vei bucura sa iti dai seama ca oamenii asociaza darurile primite de la companii cu rolul lor in cotidian. Ajungem la un alt plus, de aceasta data raportandu-ne la varietatea ocaziilor in care dumneavoastra puteti inmana colaboratorilor, partenerilor de afaceri si clientilor aceste obiecte promotionale. Nu sunteti restrictionat de un anumit cadru festiv, cu tematica ecologica, sociala sau culturala, asa cum sunt insignele, palariile sau tricourile personalizate.

Ultimele doua motive pentru care va recomandam sa apelati la acest artificiu promotional de-a dreptul functional sunt reprezentate de longevitatea acesteia in dulapul personal, mai ales daca alegeti drept suport materialele calitative, dar si suprafata ampla care va permite sa jonglati deopotriva cu logo-ul sau sigla companiei dumneavoastra, ba chiar aveti suficient spatiu pentru a va delecta publicul cu un mesaj simbolic, amuzant sau emotional.

Comments
  1. Hosting

    M-a prins o ploaie acum vreo 7 ani in tranzit in Luxemburg ..autocarul era parcat departe de zona pietonala din centru .degeaba am cautat un magazin mai .chinezesc, in Luxemburg preturile sant criminale asa ca am cumparat cea mai ieftina umbrela gasita, de 40 de euro. I-am dat cu jale, dar nu aveam incotro. S-a dovedit cea mai zdravana umbrela pe care am avut-o vreodata, o am si acum. Se inchide si se deschide singura prin apasare pe buton. Am si uitat-o de vreo 2 ori dar am recuperat-o.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *